Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    11 Ekim 2013 Cuma

    Evlilik Sitesinden Koca Bulunur mu?



    Geçenlerde arkadaşlarım evlilik sitelerinden de evlenenlerin olduklarından bahsettiler, inanamadım.
    Tanımadan, görmeden nasıl olabilir dediğimde, bu kadar merak ediyorsan sende şansını dene demezler mi?
    Israrlarına dayanamayıp neden olmasın diyerek bir evlilik sitesine üye oldum.

    İlk üye olduğum gün 1 kaç ahlaksız mesaj dışında bir şey gelmedi, 2. günde aynı şekilde.
    3. gün kendini çok iyi anlatmış evlenmeyi düşündüğüm yaş aralığında birinden mesaj geldi.
    Allah Allah demek ciddi insanlar da buraya üye oluyormuş düşüncesi bende oluşmaya başladı.
    2-3 gün kadar evlilik sitesinden evlilikten beklentilerimizden konuştuk. Adam çok tatlı dilli biriydi.Ama her iki lafından biri evlenmek istediği kadının benim olduğuyduve bir an önce beni görmek istiyordu. Bu kadar çabuk bunları duymak beni huzursuz ediyordu.

    Ama dili o kadar tatlıydı ki sanırım hoşlanmaya başlıyordum. Mail adresimi istedi verdim ordan da konuşmaya başladık.
    1 kaç gün böyle devam etti. Ardından telefon istedi. Konuşmaya başladık.
    Ama her iki lafından biri evleneceğim kadın sensin, gönlümün sultanısın vs. idi.

    Konuşmalarımız sırasında sordum, benden başka kimseyle evlilik sitesinde tanıştın mı, görüştünmü diye?
    Durakladı ve ilk görüştüğü kişinin ben olduğumu benimle beraber bir kaç kişiye daha mesaj attığını onlardan gelen yanıtların hoşuna gitmediğini söyledi. İnanmak istiyordum ama ses tonundaki değişiklik beni inanmamaya zorluyordu. Peki deyip konuyu kapattım. Buluşma zamanımızın hala gelmediğini mi sordu?
    Daha zamanı var deyip o konuyu da kapattım.

    Söylediğine inanmak istiyordum ama duraksaması ve ses tonu aklıma takılıyordu. Arkadaşlarımla da bu konuyu konuştum. Merak ettiğin bu olsun dediler. Şifresini bulmaya bakar hemen öğreniriz.

    Evlilik sitesine onun adıyla giriş yapıp öğrenecektim, acaba doğru mu söyledi. Yaptığımız şey hoş değildi belki ama, gerçeği anlamak için başka şansımız da yoktu. İlk doğum tarihini dedik, hata!
    İkinci denemeye tuttuğu futbol takımının kuruluş yılını denedik. Yine hata! Ben tam vazgeçiyordum, arkadaşlarımdan biri işyerinin ismini yazmamızı söyledi.
    Olmayacağından ümitsiz bir şekilde harfleri tuşladım, ne göreyim siteye girişimiz başarıyla sonuçlandı.

    Siteye girdiğim an içimi derin bir pişmanlık aldı, belki de evleneceğim adama bunu yapıyordum. Ne kadar güvensiz biriyim ben diye kendime kızıyordum.
    Çıkış yapmaya yöneleceğim anda onlarca mesajı, konuştuğu başka üyelerin mesajlarını gördüm.
    Yazdığı şeyler çok tanıdıktı. Hep bana yazdığı şeyler. O an ağlamamak için kendimi zor tuttum.
    Yanımda arkadaşlarım olmasa belki de çoktan ağlamıştım.
    Mail adresine ve facebook adresinede aynı şifreyi deneyip girmeyi başardık.
    Farklı farklı kadınlarla aynı  bana yazdığı mesajları yazdığını görmek çok inciticiydi.

    Ama asıl akılsızlığın bende olduğunu anlamamak olanaksızdı.
    Evlilik adı altında bir chat sitesi değil miydi? Bu ortam!
    Nasıl olacakta böyle bir ortamdan biriyle evlenecektim.
    Evlilik bu kadar basit, kolay değildi!
    Hem şimdi şüpheye düşmeseydim, işler yolunda gidipte evlendiğimde içimde hiç şüphe olmayacak mıydı?
    Acaba bu tarz sosyal adı altında bulan sitelere giriyor mu? Yada benim hiç aklıma gelmese bu düşünce, eşimin aklında acaba başkasıyla konuştu mu, konuşuyor mu? düşüncesi hiç düşmeyecek miydi?

    Güven! Evliliğin en sağlam taşı! Güven olmayan yerde sevgi olsa ne olur olmasa ne olur? Haksız mıyım?

     Gülşah D.




    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...