Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    5 Nisan 2013 Cuma

    Kocanın Gönlünü Hoş Tut Ki, Gönlü Senin Olsun

    sevgililer


    Ayşe teyzeye gideyimde bir içimi dökeyim. Bu adamın istekleri bitecek gibi değil.
    Biriyle dertleşirsem rahatlarım belki.

    - Ah Ayşe teyzem benim adam sürekli evde süslü püslü olmamı, çekici elbiseler, topuklu ayakkabılar giymemi, makyaj
    yapmamı istiyor. Bende giymiyorum, evde rahat oturmak varken niye o kadar sıkıntıya katlanayım diye düşünüyorum aramız hep bozuluyor.


    - Kızım kocam çok haklı değil mi sence? Bir erkek karısını her daim bakımlı ve güzel görmek ister ve bu hakkıdır.
    Sen gezmeye giderken süslenmiyor musun?

    - Süslenmez olur muyum hiç teyzeciğim. Hemde öyle bir süsleniyorum ki görenler bir daha bakıyor.

    - Kocana neden süslenmiyorsun? Seni en güzel şekilde görmek, dönüp dönüp bir daha bakmak, seni görünce yüzünde güllerin açması, seni her gördüğünde benim ne güzel bir karım var şükürler olsun Rabbim demeye hakkı hiç mi yok?

    - Ama dışarda topuklularla, makyajla rahat edemiyorum, evimde bari rahat edeyim diye eşofmanları çekiyorum üstüme ohh
    benden rahatı yok, hem ev işi yaparkende rahat oluyor. Hem dışarda hem evde şıkır şıkır dolaşmak çok zor değil mi?

    - Kızım, kocanın gönlünü ve gözünü hoş tutman lazım. Dışardaki insanlara o kadar süslenmeyiver. Ama kocanın
    karşısına saç baş dağınık ve eşofmanlada çıkma. Her gün makyaj yapacaksın, saçlarını yapacaksın diye de bir şey yok.
    Güzel bir elbise giyersin, saçlarını tarar güzelce bir toplarsın birde rujunu sürdün mü bak bakalım ne kadar güzel oluyorsun. Allah korusun etraf bozuk, sen süslenmezsin başka süslenenler çıkar.

    - Ben kocama güveniyorum ki Ayşe teyzeciğim, o Allahtan korkar, beni de sever yapmaz öyle şey.

    -  Kocanı bilirim tertemiz çocuktur ama onunda bir nefsi var, onunda başında şeytanları var ve etraftan çok erkek avcısı kadın var hepsi kocanın ayağını kaydırmayı bekliyor. Yuvaları dağıtmayı bekliyor.

    - Kocamda diyorki senin güvendiğin kadar ben kendime güvenmiyorum.

    Haklısın galiba Ayşe teyzeciğim. Ben süslenilecek yerleri karıştırıyorum. Esas kocama süslenmem gerekirken el aleme
    süsleniyorum sonra bende hal kalmıyor, kocamın karşısına bakımsız çıkıyorum. Ve bu onu üzüyor. Ama vakitte yetiştiremiyorum
    ev işleri, çocuklar, dışardaki işler vaktim kalmıyor.

    - Bak kızım, salim kafayla düşününce sende bana hak verdin. hem kocan gelmeden 15-20 dk. önce duşunu alsan,
    üstüne çeki düzen versen, bu vakit yeterde artar sana. O kadar saatlere ihtiyacın yok yani.
    Sana  bu yaşlı Ayşe teyzenden bir nasihat vereyim kızım:
    Kocanın gözünü güzelliğinle hoş tutacaksın.
    Kulaklarını tatlı sözlerinle çınlatacaksın ve asla bağırmayacaksın.
    Gönlünede sevgini sunacaksın. Bak bakalım o zaman kocanın gönlünde değerin ne oluyor?

    - Sağol Ayşe Teyzeciğim, dediklerini yapacağım, çok güzel nasihatlar verdin.

    - Sen dedikleri yap kızım ve kocanın gönlünü hoş tut. Yuvayı yapmak zor ama yıkmak çok kolay.
    Kocan zor bir şey istemiyor senden, benim nasihatlarımda öyle zor şeyler değil.
    Unutma mutluluğun anahtarı senin elinde ister anahtarı kullanır mutluluk kapısını aralarsın.
    İster anahtarı kullanmaz hep keşkelerle yaşarsın.


    Gülşah D.

    6 yorum:

    1. Kadın dediğin çiçek gibi olmalı beş organada hitap edebilmeli.Fakat çoğu pasaklı erkek gibiler.Bakımlı hoş kadınlarıda acaip şekilde kıskanıyorlar çünkü isteselerde bakımlı hoş olamıyorlar.temizlik hoşluk güzellik cazibe dişilik doğuştan gelen içten gelen bir şey.

      YanıtlaSil
    2. maalesef çoğu bayan böyle...dışarıda şıkır şıkır ,evde pasif...her ne olursa olsun erkeği evinde kral gibi hissettirmeli...ona ilgi göstermeli...nihayetinde birlik de paylaşılıyor hayat...bunu başta dengelemeli...iş,işten geçince hiç bir şey çare olmaz...çare sizsiniz..bunu unutmayın...AYNUR KARATAŞ <3

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Güzel yorumunuz ve düşünceleriniz için teşekkürler Aynur Hanım.:)

        Sil
    3. evli bir erkek olarak ayşe teyze ye katılıyorum. eşim çalışan bir kadın. evde tüm işlerde ona yardımcı oluyorum. bende eşimi evde yada dışarda iken yanımda hoş bir şekilde görmek istiyorum. eteğiyle bluzu topuklusu makyajı ile istediğim gibi görmek istiyorum ama ben rahatıma bakarım deyip esfomanı çekiyor üstüne. sonra da dışarda gözüm başka bayanlara takılınca kızıyor..

      YanıtlaSil
    4. Aynen bir kadın bakımlı olmalı eşinin prensesi olmak varken neden en son görmek istediği kişi olsunki yanılıyormuyum

      YanıtlaSil
    5. Yorumlarin hepside doğru kariliyorum

      YanıtlaSil

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...